Bröst...

Ser på en dokumentär på trean om bröstoperationer. En reporter eller liknande intervjuvar olika tjejjer om deras bröst, varför dom ville operera och om dom är lyckligare nu,,,
Många av dom har gjort eller ska göra fler operationer, alltifrån större implantat till ett lyft.
Reportern försöker komma underfund med varför man utsätter sig för riskerna när många av dom säger att dom inte blir mycke lyckligare,,,,

Vad har då jag för åsikt,,,?
Helt och hållet för rätten att bestämma över sin egen kropp, ingen annan ska ju bestämma förutom ägaren,,,
Det kan ju verka onödigt med riskerna, alla har ju hört om läckande implantat och bröstvårtor som försvinner,,,,,,tuttar som ramlar ner och så vidare, å andra sidan blir man ju upplyst om riskerna innan man fattar sitt beslut.

Skulle jag vilja ha större bröst?
Svår fråga,
Ibland vill jag det, när man är på stranden och bikinin känns säckig så hell yeah, men jag önskar nog att jag var begåvad med större bröst redan från början. Tycker även att det är snyggt med lite mer än en planka till överkropp.
Å andra sidan är det rätt sexigt med en plankig överkropp om ägarinnan tycker det..... Att vara sexig är ju inte bara kroppen, utan om man bestämmer sig för att vara det så kan man vara det!

Bara man kan stå för det så har jag inga problem alls, då menar jag inte att man behöver ha ett skäl, uta att man ska kunna säga :
'Jag ville ha mer uppmärksamhet' eller 'Jag mådde så dåligt och såg ingen annan utväg'. Bara man kan stå bakom sitt beslut och  vara ärlig mot sig själv,,, Är anledningen att man tror att sexet blir bättre så funkar ju det med, bara man då inte säger att man gjorde det för att må bättre psykiskt. Fast det kanske man gör om man känner sig sexig,,,fan vad jag snurrar,,,, Ärlighet mot sig själv. Det är grejjen.

Såg en tjej som gjorde ett 'boob jab' (i stället för ett 'boob job') Hon injecerades med nån gelé,,,Macrylane eller vad det hette. Fick en storlek större och det skulle hålla i 18 månader, kostade inte lika mycket och ingen sövning, bara lokalbedövning. Hade jag pengar skulle jag prova, det tror jag faktiskt,,,,,

Jag är rätt så liten och har säkert tuttar som är proportioneliga, men det skulle vara kul ett tag med större=) det skulle ju inte vara för evigt och då kan man ju verkligen säga att jag kollat valmöjligheterna. Men prioritera en kul grej framför andra, tyngre poster i ekonomin,,,nej.

Vad tycker ni?

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Little me=)

Hehe jag måste bara komentera:)



Jag förstorade mina bröst för att jag mådde riktigt dåligt i flera års tid, kände mig inte kvinnlig någonstans..

Vilket gjorde att jag ofta inte ville äta eftersom min mage var större än mina bröst!

Jag ville helst inte vara på stranden o bada som jag ÄLSKAR för att jag kände mig för platt.. okvinnlig.. stor mage.. rumpa,lår..inga bröst.

Jag kollade noga upp allting om bröstoperationer,olika implantat, risker, osv innan jag ens började spara pengar.

(slita arslet av mig med andra ord)



Att operera brösten är lika farligt som att gå över ett obevakat övergångställe:)



Visst, komplikationer kan inträffa, helt klart.

Mitt ena ärr hade jag problem med, det var ett fult obehagligt sår vilket tog tid innan d läkte ordentligt.

O jag har ofta ont i mina bröst efter en hel dag med bh..



Jag har vuxit betydligt mer som person,

blivit en helt annan människa, jag är gladare och så här bra som jag mår idag har jag aldrig någonsin mått.



Händer att d kommer tider då jag känner "behövdes d verkligen ett par fejkpattar för att må så här? Hade jag inte kunnat slippa all smärta, den jobbiga psykiska biten utan att ha behövt göra d här."

Svaret är Nej..

Hade jag inte opererat mig hade jag inte varit den jag är idag.

Nu lever jag,njuter jag o mår bra:)



Men visst, det finns silikon bröst o så finns d silikonbröst.

Mina passar bra till min kropp:)

Jag har inte Pamela pattar o förstår inte hur man ens vill ha så stora.



Gud.. jag skulle kunna skriva en hel bok.

Men ja, så som jag mådde så var det helt klart värt riskerna, jag gick över det obevakade övergångstället o klarade mig fint:)



/Im no Lollo Ferrari girl









2009-04-14 @ 13:43:39
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0