Post i dag!

Tiden bara rusade iväg igår, Jag Emma och Roger satt ock spelade kort i all välmening, sen blev klockan typ 02.00. Bara sådär,,,Fan vad sent det blev,,,,men trevligt=)

Fick hem papper på en lägenhet idag som vi är etta på, ska kolla den i eftermiddag, om jag mins rätt så är den bra planerad, det är ju a och o. I brevlådan damp det ner ett anställningsavtal också, det var på tiden!!
En tripp till Ewa sen, annars vet jag inte mer. Behöver det hända en massa saker hela tiden?

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Tjoho

Hehe sorry om d blev en hel bok:)

Bröstförstoring är ju så stort ämne, plastikkirurgi över huvudtaget:P

Jag är både för och emot, beror ju helt på situationen.



Gillar att diskutera skiten iaf:)



Allt fint i sommar vädret? burr

NÄR KOMMER SOLEN IGEN? :)



2009-04-14 @ 14:12:17
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0