Skärtorsdag

I dag har jag jobbat, inte länge, men en stund. När jag kom hem så drog Roger och jag rätt så snart till Ewa och drack kaffe. Men innan det var jag tvungen att hänga min t-shirt på tork, hade hällt cola på den och ville inte att det skulle bli en fläck. Så av med den, blöt ner i vatten och häng upp på Ewas torkvinda. Sen kaffe=) Jodå, spänning på hög nivå =)

Är nu hemma från en tur till Biltema. Ska ju byta motorn i Opeln så det behövdes lite grejjer,,,motorolja och glykol,,,sen hittades det orginalfjädrar till volvon med, förra ägaren eller innan har sänkt den, och det tycker inte Roger är så kul....pöjkar.

Vet inte vad som händer i kväll, är lite själver hemma nu när 'gänget' är iväg och fixar med fjädrarna. Var inte så sugen på det. Dessutom fick jag en nybörjarkurs i Japanska som jag är lite sugen på =)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0