Blä vad jag är seg,,,

Imorgon klockan fem över tolv är jag en av de lyckligare på Guds gröna,,,
Inte jobba förrens på måndag eftermiddag igen *yeay* En ledig helg full av lek och bus i Skara=D

Okej, jag tror världen är redo för en liten nyhet,,,=)

Jag har köpt en bil. Det är en liten tvålkopp med tre dörrar och liten bensinförbrukning.
Suzuki swift -91.
Den är faktiskt rätt söt=)

Lite grejjor ska fixas innan farbror besiktaren tycker att den är helt okej, men jag tror att det var ett bra köp endå, kostade mig två tusen riksdaler. Sen var det 20 liter bensin i tanken med=) Woho!

Näni, nu har jag annat för mig, typ lite sömn och så, allt för mig på ett tag, tje'ne!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0