Halloj,,,?

Tänkte bara att jag skulle ge ifrån mig ett litet livstecken. Det var ju ett tag sen sist.


På fredagen var jag förbi en sväng hos Ewa, hade inte varit där på jättelänge då jag har haft min förkylning, så när lägenheten skulle invaderas av eventuella framtida hyresgäster visste jag precis vart jag skulle ta vägen=)

Zanna och Theo var där också, när jag dök upp satt Theo och röjde bland makaronbumlingar med grävskopan, how cute?


Roger kom även han dit efter praktiken, han tog med sig tandvärk...

Han ringde och fick en tid direkt, så det var bara att åka. Domen? -Inflammerad visdomstand. Penicillin i tio dagar och sedan utdragning den sjunde. Nice, i och med att tanden precis brutit igenom så hade det inte att göra med regelbundna tandläkarbesök, men det var på tiden,,,kanske tio år sen sist? Fy Roger!


Dagens aktivitet har varit operation 'fixa Lindas bil', tyvärr har detta avstannat då vi är i behov av både delar och pengar, så det får bli mer nästa helg=)

Eftersom både Irja och Mathe har fyllt år så trotsade vi regnet och grillade en bit, konstigt nog regnade det bara just under grillningen??? Men det ska väl vara så,,,


Väl hemma så däckade jag, mådde skitilla, så det vara bara att ducha och gå å lägga mig, så pass social var jag, vaknade när Mathe och Elin skulle hem,,,=)


Nu ska jag nog lägga mig igen, hejsvejs!


@}-,--


Kommentarer
Postat av: syrran

är ju trogen läsare men hörredu kan du inte ta tebax den fetare texten så jag ser va det står??? snääälla hundögon

2009-08-23 @ 00:06:22
Postat av: syrran igen...

haha blir det fet stil om man sättet stjärnor* runt!

2009-08-23 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0