Nämen hejsan=)

Efter en underbar helg i Skara med klanen Johansson och två dagars jobb känner jag nu en briljant förkylning på G. Det värsta är att alla febernedsättande medel lyser med sin frånvaro i skåpet, nåt jag måste skaffa hem, kanske imorgon??

Idag har jag varit på jobbet och sen hos min mor. Jag kom med lådor till hennes flytt och vi packade ner bytesporslin till mig och Roger. Vårt beiga IKEAporslin mot morsans röda från le Poterie (eller vad det hette, nåt samlarporslin eller liknande)
Sen hämtade vi två grå hyllor med, blir nog kalas i köket sen=)

När alla kommit hem Matte, Elin, Roger och jag käkade vi och drog sen iväg för att sträcka ut en hjälpande hand till Hanna och Patte. Deras båt mådde inte så bra och igår skulle det lagas, men delen var fel så det var på't igen idag=)
När allt väl var på plats ville inte båten starta,,, batteritorsk!
Det ordnades med ett extra batteri från Rogers bil som tur var =P

Fast, det var inte slutet gott, allting gott,,,

Hemska vågor på sjön tvingade Hanna och Patte i hamn igen, så vi for tillbaka för att hämta hem dom, jupp =)

Såå,
hemma och bloggandes, snart sovandes,,, På tok för mycket att göra imorrn, blä, Sen måste jag ju bli frisk med,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0