Jävla telefonförsäljare!

Förut ringde en fjant för att pracka på mig allehanda 'smidiga kosttillskott och naturliga preparat'. Jag var bara tvungen att säga som det är; 'Varken jag eller min sambo äter sån skit, vill jag ha grönt the så dricker jag det, vill jag ha omega3 så äter jag en fisk, Jag är inte intresserad!'

Nu precis ringde en komiker och försökte sälja en sjukförsäkring till mig, en sjukförsäkring!
Med glad röst berättade han att dom flesta försäkringar inte täcker upp så bra om man får canser, och att var tredje person idag kommer att få canser, men som tur är så överlever nio av tio som fått canser....Han bara babblade på, ingen hejd. Undrar hur många han ringt till idag, om var tredje får canser så kanske var sjätte/sjunde som han snackat omkull hade canser just då,,,,
Efter ett tag kunde jag avbryta honom för att säga lite snabbt att jag inte var intresserad, vem orkar vara telefonförsäljare??
Just det,,, lillsyrran=)
Men hon har ju aldrig ringt till mig!

Om en och en halv månad har vi ingen telefon längre, ser fram emot det!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: zandra

Haha jag förstår vad du menar..

Tycker sånna där jäklar ringde varje dag innan vi skaffade d här Nix lr vad d nu heter:P

Händer att d ringer ngn ibland på mobben dock:/



JAg skulle aldrig palla ett sånt jobb!

Tänk va mkt skit man måste få höra! :/



2009-08-27 @ 09:19:59
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-27 @ 09:33:21
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0