Segt

Idag tog jag ut bilen på en liten tur, behövde hälla i lite luft i däcken.  Efter besöket på shell skakar den inte lika mycket när man kör. Och det är ju bra=)
Jag kom på att det inte låter så mycke om man svänger till vänster, men eftersom vägen ibland svänger till höger kan det ju vara svårt,,,=P

Efter maten här hemma gick jag och tog en liten tupplur, sov som en stock i en och en halv timma! Sen när jag vaknade parkerade jag i soffan en stund, bara för att somna igen! Fan, jag har sovit bort hela kvällen, typat... Undrar om man kan sova i natt sen, sånt som märks antar jag,,,




Kommentarer
Postat av: Jozzan

hehe jag tror inte riktigt på sånt :D Men tack för omtanken hehe :D

2009-08-20 @ 11:32:44
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0