Jo men visst är det kul!

Slutet på året equals ny kalender från facket. Jag är precis färdig med att föra över från den gamla och det känns bra.
Lite trist med fack-kalender, men vad gör man när det inte är så gött om kulor?

Vi har snackat om att köpa en ny kamera vad det lider. Min är konstig/paj och Rogers har typ 7 pixlar (nävars men den är inte ny). Skulle vara kul att köpa en systemkamera, blir ju så bra bilder...
Speciellt roligt är det ju om man har något att ta kort på ;)

Sen vill jag varna. Jag varnar för ICAs clementiner i nät, 1,5 kilo, märkta 'spara pengar'.



Det är nämligen inte bara clementiner i påsen, små, små vita LARVER urk!

Nä, ha de å kolla på vad ni stoppar i munnen!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: zandra

Uuuhhh... snacka om vidrigt:/

2009-12-09 @ 21:45:07
Postat av: Elin

det var det inte i vårat nät..men bläää ändå ska hålla ögonen öppna..

2009-12-09 @ 23:00:55
Postat av: Jozzan

Oh vi gick oxå på den där niten. Köpte ett nät med clementinerna och de var ju precis mjuka och mögliga. Vi åkte dit ett par dagar efter för att köpa nya men det var samma visa med dem, men då såg vi iaf det i affären. tänkte då köpa lösvikt men det var samma med dem. Borde inte personalen själva se att de är helt odugliga att äta?

2009-12-10 @ 10:55:22
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0