Månday

Ringde lite samtal idag, Yeeaayy!! =) =D

Sen ringde telefonen till mej, jag ska jobba idag från klockan två till efter nio. Så det blir ingen lasagne idag, flyttar den till imorrn och tar lite av 'den förbannade köttfärssåsen' å kokar ris ikväll istället. Men sen är den slut, finally liksom.

På schemat står det att jag ska jobba på onsdag med, en kortis men endå. Sen ska jag på möte torsdag förmiddag. Allt som allt tio timmar inbokade denna vecka, hoppas att det blir fler.

Ingen praktik heller innan året är slut, det hade med skolorna att göra. Får se om det blir nåt i vår. Jag vill ju vara oersättlig!

@}-;--

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Det blev bra. ;)

Lägger upp en bild sen när jag kommit hem, ska till Ikea o shoppa lite nu. ;)



Ha en bra dag!

2009-12-07 @ 12:08:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0