Hur förvirrad kan man bli?

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll hos Ewa med Sofie, kortsel och ett vinglas .... stort nog att bara fyllas på en gång på fyra timmar... Men jag kunde kosta på mig en sen kväll eftersom jag bara skulle jobba fyra till åtta på vällen.
Vi tittade på Ewa och Tonys bröllopsvideo (otroligt sött, roligt och typiskt -98). Kort sagt, kul som fan och inte tänke jag gå upp tidigt nästa dag,,,

Vid halv tolv idag tittar jag på min mobil.
-Vaddå 'arbete 11.30'? (Jag har lagt in i kalendern och satt en påminnelse) Hårddisken i Lindas hjärna snurrar några varv och fram kommer upp med den hemska informationen,,,, Mobilen har nog rätt, mitt arbetspass har redan börjat!

Förra sommaren gick jag till jobbet och trodde att jag skulle jobba vid sju på morgon, en rolig men ärlig miss... Det och annat fick jag höra idag, låt oss säga att det var tillåtet att mobbas med mig,,, =)
Fast, det  var inte så farligt, kom ju i tid till maten klockan tolv...

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0