Nu är allt kalasande slut...

Smörgåstårtan är uppkäkad (förutom en liten bit, du får skynda dig Zanna!=)), termosen är tömd och kakorna är slut.
Gu, va skönt! Normalt liv at last=)
Allt som allt gick nog Roger runt om man tänker på vad det kostade med ingredienser och kakor, sen fick han lite leksaker till ps3:an och ett kort på game att handla för,,,några blomster och lite kläder, hygglig födelsedag. Dessutom fick han chansen att vara miljonär en stund, tills han skrapade lotterna.

Imorrnkväll ska jag jobba igen, tjäna pengar...
Innan ska jag masa mig ner till  banken och be om ett nytt kort, byta batterier i min dosa på klockaffären och ringa och få ett nytt, rätt anställningskontrakt, fullspäckat med andra ord. Borde nog prata med nån om min utbildning nu när dom har gjort om den sen jag gick,,,får se.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0