Ny soffa

Mor och far har köpt sig en ny soffgrupp och vi har idkat arvsskifte i dag. Deras gamla soffa + två fotöljer har flyttat in hos oss, våran gamla hörnsoffa har flyttat till storasysters familj och deras gamla bäddsoffa har jag inte en aning om vart den tog vägen,,, Men jag tror den fick det bra :)

Hösten är på väg....
Eventuellt händer det grejjer, vart ska jag göra av mina skor?? Alla mina väskor???
Sånt löser sig, tror jag nog=)

Nä, duschen och sängen hägrar, ska upp skapligt imorrn på äventyr. Hitta 'F', och kånka fotpallar som hamnat på efterkälken...

@}-,--

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej. Hörde att ni ska flytta.. Kul lr?

2009-07-22 @ 15:04:57
URL: http://hannaxen.blogg.se/
Postat av: jenny

ska ni flytta??? våran gamla soffa hamnade i barnens rum förhoppningsvis ej permanent....

2009-07-23 @ 13:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0