Ohaiio!!

Det är japanska och betyder god morgon=)

Snart ska jag iväg till jobbet (kunde ni väl lista ut på tiden annars=)). Så jag sitter och dricker saftsoppa för fulla muggar, känner att jag måste ha nåt i magen.

Vi ska flytta till Nykyrka, en söt liten etta med uteplace och balkong, lite trångt kanske det blir med vad gör man inte om man sparar nästan 800 spänn bara på hyran? Sen fick man elen på köpet med :)
Jag har fnulat på det där med att ta sig upp på mornarna, ska jag ta bilen från Nykyrka så åker jag ungefär 06:20 mot att jag går idag 06:40, behöver nog inte gå upp så hemskt mycke tidigare endå =P

Nu är saftsoppan slut och jag ska fixa håret, ser ut som hej-kom-och-hjälp-mej,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej, Det borde vara förbjudet att gå upp så tidigt eller hur?

2009-07-24 @ 10:18:09
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0