Pirr pirr

Jag älskar att flytta, packa flyttlådor och att slänga sånt som man i ärlighetens namn sällan eller aldrig använder.
Men.
..
..
..
Det är ju jättelångt kvar tills dess!! En begränsad mängd kan packas i förväg, såna saker som man igentligen borde slänga, men av sentimentala skäl vill behålla...
Vad är grejen med gamla gratulationskort? Blir aldrig att man slänger,,, Fast det ska jag nog göra nu,,,

Har slängt några kilo kläder nu, bra att ha, slit och släng, ni vet. Inte sånt man kan lämna till ett loppis. Nackdelen med min kropp är att jag kan ha vissa kläder som jag hade när jag var 14 år, men nu jävlar har jag slängt dendär gröna luvtröjan, dom slitna T-shirtarna och ett antal linnen från nittiotalet=)

Yeay!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0