Stilltje

Det är inte så mycke som händer just nu, man jobbar ibland och man gör annat ibland,,,

Min lilla rosa bäbis är sjuk, ska bara ra reda på om det är fel på hårdvaran eller om det är någon smittsam sjukdom, tillsvidare är vi tillbaka på en dator här hemma. Det känns så trist nu när jag blivit van vid min mini,,,,

Anton är uppe hos oss igen, tanken är att han och Roger ska vara funkisar på folkracefestivalen, välta bilar och vifta med flaggor och sånt. Hoppas att allt går bra och att det blir hyggligt väder, själv ska jag jobba i veckan, så vädret är aningen sekundärt för min del...

Imorrn ska vi på räkafton med mina päron, va gött det ska bli att svulla,,,,mmmmm. Älskar räkor=)
Räkor, räkor, räkor! =)

Kanske bäst att slänga ihop nåt käk, äta bör man,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0