Två yrväder på besök

Idag kom syrran och hennes två barn på besök en liten stund. Det lektes och lyftes, inspekterades och lånades film. Helt klart skönaste kommentaren fich jag i dörren när dom kom in, yngsta dottern upplyste mig med värdens flin att det regnar=) Otrolig iaktagningsförmåga dom har de små liven,,,

Idag har jag varit på bankens hemsida och beställt ett nytt kort, för det första är mitt trasigt och för det andra så behöver jag ett annat kort än det jag har. Maestro funkar lixom inte överallt, statoils obemannade stationer till exempel=( Får bli ett visa, då kan man ju betala på internet också, rätt så shysst.
Ringde även till bemanningen och hörde om anställningsbeviset, allt var i sin ordning, bara dom som var lite sega. Låter ju hyggligt när dom börjar med att be om ursäkt nästan innan jag förklarat varför jag ringde,,, kan det bero på att jag alltid ringer om såna saker månne?
Hmm,,,

Roger är iväg nu bort till bilen i lappland och jag jobbar ikväll så vi syns inte förrns om ett bra tag. Då kan jag ju plocka lite i lugn och ro innan jobbet, av nån konstig anledning är det gosedjur och kritor lite här och där...?

I veckan som kommer har jag bara ett pass som börjar på morgonen, och det är på lördag. Jag tycker nog att kvällarna är bäst att jobba på, ingen frukoststress och sen är ju inte jag den piggaste på morgon,,, Onsdag och torsdag är lediga så då får man hoppas på bra väder.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0