Regn, städ och selfloading

Det har inte blivit mycke bloggande på sistone, om nu nån har saknat det så får jag väl be om ursäkt (haha troligt!!)

Jag känner att jag är i lite av en svacka just nu, är smått förbannad på mig själv. Stökit och smutsigt hemma, rörigt på jobbet och dåliga matvanor,,, lagade jag mat i torstags kanske???
Fan, varken kropp eller plånbok behöver den skiten.

När grabbarna for iväg till Duntis och Folkracefestivalen i morse svidade jag om och begav mig ut. Tanken var att jag skulle ta ett varv på kanalbanken i ett lätt duggregn, så blev det också. Fast när jag var påväg över bron spöregnade det istället, just my luck.
Runt kom jag och hem kom jag, fastän väldigt blöt=)

Jag drog av golven med snabeldraken när jag kom hem, finns det nåt mer tillfredställande ljud än ljudet av rassel och klirrande i ett dammsugarrör? Då vet man att man fått upp lite skit=) Som kanske inte borde vara där från första början=/

If I let myself go I'm the only one to blame...

Jag kan se mig i spegeln och komma fram till att jag har en ganska atletisk kropp om det inte vore för det ena och det andra,,,
En antydan till magrutor, iallafall dom högst upp, hyggliga lår, om det inte vore för ditten och en jävligt snygg röv, om det inte vore för datten,,,,,
Har aldrig behövt plocka ögonbrynen mer än några strån, har lätt för att få långa naglar osv. Kort sagt, jag ser potensial, om det inte vore för domdär löjliga centimetrarna fett här och där, jag ser ica-kassar under ögonen och fucking cellulite!

52kilo,,,5 för mycke, skulle vara glad om jag lyckades bli av med tre.

Nu får du sluta gnälla din lilla idiot! Vemfan bryr sig?! Det är väl ditt egna jävla fel att du ser ut som du gör, det är väl bara att ta tag i saken! Patetiskt,,,,

Sorry, min onda tvillingkusin,,,

@}-,--

Kommentarer
Postat av: hanna

Rolig du är i bland vännen.. Här har du en klump på 60 kg :P skulle vilja ner till 55 iallfalll :P men va fan, mat, godis, dricka.. allt är ju så gott. :) hehe

2009-07-19 @ 15:11:12
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0