Hemkommen

Idag har vi spenderat en heldag uppe i lilla lappland. Jag har bränt skräp, det var en hel del ris och gamla stockar att elda upp. Man blev lite sugen på korv med bröd,,,=)

Efter det (som tog ett långt tag) Var det dax att käka lite, grillat med potatissallad, göttans.

Mätt som fan la jag och Elin oss ett tag i solen på gräset, jag somnade visst, men fan va gött det var,,,

Dendär häcken jag håller på med, den har också fått sig en genomgång. Bestämde mig för att ta bort den sista delen och plantera något annat där istället, men det var lättare sagt än gjort,,, Marken var och är full av envisa rötter. Både jag och Irja hävde oss på spaden med en gemensam vikt på kanske 100 kilo (?!?) MEN RÖTTERNA VÄGRADE HELT ENKELT!
Nu sitter jag här i soffan med foten i högläge efter bataljen med rötterna, det går nog över snart, men fan vad jag ska ta domdär rötterna=)  Vänta ni bara,,,,,moahahaha!!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0