Jobb, förkylningar(?) och flytt... Å sen kom skatten, hehe

Det verkar som om jag bara jobbar på helgerna. Visst, det är go'a pengar på helgerna men det är intensivt som fan, helt slutkörd blir man. Å andra sidan är det ju bra med helgjobb om man ska vara själv i helgerna framöver, håller man sig sysselsatt, jojjomensan.

Tydligen har vi åkt på en liten förkylning här hemma, jag är mest bara täppt i näsan och det är ju nog så jobbigt, speciellt när man ska sova. Men Roger har det aningens värre, nyser och snorar och har huvudvärk. Stackar'n.
Hoppas att det släpper snart, korta kyssar är ju inget skoj, men man vill ju inte kvävas,,,,

I går flyttade vi  på lillebror Jimmy. Ända till Norrköping skulle han. Det gick med en kärra bara, så man behövde inte åka flera vändor. Hyggligt väder hade vi med, vore faktiskt inte så mysigt att bära tre våningar upp i stekande sol, men nu får den fan dyka upp!

Soooolen!?!

Men i väntan på solen kom skatten =)
Det betyder att jag inte längre är skyldig mina föräldrar pengar! Det känns så jäkla gött, hatar att vara skyldig någon pengar....
Imorgon eftermiddag ska vi upp till Degerön, kanske kan jag köpa dendär krusbärsbusken och lite annat relaterat, ska bli skojsigt=))

Nä, ner till tvättstugan nu och ta upp det sista, hamnade lite på efterkälken för en maskin var trasig,,,,blä för det!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0