Somnade visst en stund,,,

La mig för att läsa en stund i sängen, vaknade med ett ryck när telefonen ringde... Slutsats; jag sov.
Det var Elin som hörde av sig när hon var hemma en stund mellan aktiviteter med sin svägerska och barnen. Det gäller att hålla sig sysselsatt=)
Vi pratade lite om dittan och dattan, ljuspartyn, slutprov och en shoppingrunda när lönen kommer, i nästan 50 minuter!
Ja, tiden går fort när man har roligt=)

Jag tror att boken får vänta till ett annat tillfälle, försöker jag igen nu så somnar jag kanske ännu en gång.
Nä, ur morgonrock och flanellbrallor och i vanliga kläder så masar jag mig ner till affären om en stund. Är ju bra att vara utanför dörren nån gång om dagen, eller?

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0