Världens längsta sovmorgon=)

Blev boffad på vid tolvhugget idag, det var Roger som tyckte att det var dags att vakna en smula=) Och jo, det var det ju.
Lite förvånad när jag märkte att det gick att andas i den ena näsborren och glad förstås. Men det gick ju över,,,=(

Sen måste jag som dom flesta andra klaga lite på vädret. Är det såhär sommaren ska bli? Hoppas värmen kommer snart, önskar uppehåll i midsommar iallafall, sol är nog lite mycke begärt...

Idag borde vi handla hem lite mat, lågkonjukturen märks i vår kyl, frys och vårt skafferi. Frukt vill jag ha! Need the vitamins...
Sen får man inte glöma nässprayen,,,och toapapper, glömmer nästan jämt toapapper, sen får man panikköpa nånstans där det är kvällsöppet och överpriser råder,,, You know....

Nä, förpassa min slappa lekamen till sovrummet och ta på kläder som inte är en morgonrock,,,=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0