Då var den här dagen snart slut

Min far kan vara väldans snäll, han har en lagom låg humor och tar inga förhastade beslut. Så långt allt bra, men han SNARKAR,,, Inget jag lider av personligen men endå ;) Min mor lider, hon led i natt, han höll henne vaken hela natten igenom.
Självklart ställer jag upp när hon ringer och undrar om jag kan underhålla Nellie ett tag så att hon kan sova! Hon får ingen ro när söt-vovven tycker att hon är såååå tråkig och tittar på henne med sånadär hundögon,,, Nellie fick leka med mig ett par timmar i stället.
Vi gick ner till mitt jobb för att rädda mina 'utrensade' arbetskläder och tofflor, fattar inte varför dom skulle tömma vikarieskåpen,,, Sen hälsade vi på ett gäng solande pensionärer, okej ärligt, det var lite solande personal också=P
Det som var läskigast var en dam i rullstol, såg ju inte naturligt ut, bäst att vara lite reserverad,,,,saken var ju konstig,,,

Sen vandrade vi hemåt och började laga käk, tydligen tycker Nellie om kokta morötter, inte alltid som man blir klok på den vovven=P

På kvällen nu har vi varit hos Rogers farsa ute i ingenstans. Såg på lite hockey varvar med sveriges värsta bilförare, jättekul men jättesur över att Anita inte fick åka hen den här gången heller,,,dom andra som fått gå har ju varit läskigare i trafiken,,,
Hemma nu och varvar ner lite, sen duschen å sängen. Bye

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0