Det var en jävla match till å va lång...

Såg nyss färdigt på hockeymatchen mellan saik och lhc, saik vann i tredje förlägningsperioden...det var en kul match men med många klantiga spelsekvenser. Bättre lycka nästa omgång Lhc!

Var förut och tittade när Elin och Mathe tvättade bilen och satte dit nya spolarmunstycken på huven, alltid lika trevligt att se andra arbeta =)
Sen käkade vi på Napoli där jag såg början på matchen, tänkte nästan stanna till slutet för det var bara en halv period kvar,,, tur att jag inte gjorde det för då hade jag inte kommit hem förrens nu!

Nu ska jag svara på fler konstiga mejl från folk som inte kan läsa en annons. Vad tror dom att ta kontakt via telefon betyder??? Inte betyder det mejla alla frågor ni har i alla fall...

@}-,--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0