Hockey, honung och mys!

Det blev inget solande vid väggen, tydligen blev den rädd och gömde sig bakom ett par moln =( 
Det blev hockey i stället, och Irja bjöd på mat, köttfärslimpa, yummie!

När vi kommit in i stan igen ringde storasyster och sa att hon hade lite honung till mig, hon hade läst att jag var förkyld=)
Var och hämtade den och åkte hem, vad gullig hon är!
Sen har det mest varit att ligga i soffan och mysa. Robinson och film blev det. Under kvällen har grannen underhållit oss med musik och missförstå mig rätt när jag 'klagar' jag menar, det är ju bra musik och så,,,men högt och hela tiden,,,,,
Närmast väntar mer mys och sen en dusch, mys, mys, mys....känner mig mysig i dag!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0