Nu är jag mätt

Ni vet fiskgratäng va? såndär med potatismos på kanterna, fisk och sås i mitten,,,?
Det gjorde jag, fast med kyckling i stället för fisk (Roger äter inte fiisk med förtjusning, fiskpinnar på sin höjd,,,)
Blev jätte-gott! Det resulterar tyvärr i att jag inte orkar röra mig=) Är sådär über-mätt, men det släpper nog det också kan jag tro.

Måste hitta lite energi till att vattna mina stackars grönsaker, har inte gjort det på länge och nu har det ju varit soligt ett par dar. Mina små bäbisar.... säkert döende av törst... Lika bra att kolla till hur svärmors skott mår när man endå är igång, om rötterna är påväg eller inte. Alltså, jag har inte små bitar av svärmor i ett glas, men skott av en blomma hon renoverade =P

Nä, dax för lite rörelse och engagemang =)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: zandra

Tjoho!! :)

2009-03-18 @ 21:21:20
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0