Vaknade på fel sida

Var skitförbannad när jag gick upp i dag, vet inte varför och det gick fort över som tur var =) Gillar inte att vara arg.
Men innan det hade gått över så fick disken ta emot ett och annat. Jag hade lagt en kastrull i blöt för det var massa intorkat gojs, sen hade jag och alla andra börjat bygga på mount Disk, det bara knäppte till och med ögon brinnande av raseri kastade jag iväg en sopskyffel över köksgolvet, slet upp diskproppen och försökte navigera vattnet genom avloppet utan att få med sig alla vidriga gamla stuvade makaroner... Sen gick det över.

I eftermiddag ska jag leta byxor med mor på stan, sen ska Roger och jag käka våfflor hos hans mor, fan, är det mors dag i dag eller?? =)

I morgon är det tandläkeren och lite jobb. Det märks om det dyker upp nåt spännande. Ha det så länge!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är våffeldagen idag.

2009-03-25 @ 12:52:36
URL: http://emmmahagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha naaaw, hade du vaknat på fel sida? :)

Tror intervjun gick bra idag, d kändes så iaf:)

Vi får väl se, i april skulle dom ge besked,

kanske blir det en Zandra du möter i Maj när du e på ÖStenssons o handlar:P

2009-03-25 @ 17:32:34
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0