Var inte så länge sen men,,,

Fredag eftermiddag ägnades åt att åka pulka. Vi for omkring ute i Karlsbyskogarna efter bil,,,alla fick sin beskärda del av snön i ansiktet=) Förutom jag som var klädd som en vilda västernrånare, haha, framförhållning jajamen!

På kvällen kom Emma över och vi spelade lite Wii och så hjälpte hon mig med min giraff, TACK! :)
Hon kom även med möbleringsidéer för hall och sovrum, så vem vet? det kanske kan bli lite förändring i veckan,,, Btw, ditt halsband är här, bara så du vet ;)

Idag har jag inte varit mycket hemma, flängde iväg till stan med farsan så han kunde gå till 'apoteket' (systemet=)). Fan vilken kalabalik det var på parkeringen! hur kör folk?? Surrade runt några varv i stället och farsan fick hoppa på i farten,,,,njää, men nästan=P
Väl hemma igen fixas det med frulle/lunch och sen fixas det med mitt hår, precis när man är färdig så skulle vi iväg. Timing var ordet=)
Vi åkte till Olshammar med Rogers far och Irja för att träffa lite long lost släktingar, en faster hade trillat ner från el Stockholmo. Sen fick man även ett gäng blöta pussar av Kajsa, sötaste boxern på min radar, gulligt, mysigt, blött och kladdigt,,,,i den ordningen,,,

När vi var hemma därifrån så drog vi till Elin och Mathias på en gång. Där släckte vi lampor och såg på Robinson, sen kollade vi på stan om nån annan hade släckt.
Motala kommun har gått ut och sagt att den ska medverka i earth hour, släcka fasadbelysningar och ombett alla som jobbar inom den kommunala verksamheten att släcka om det är genomförbart. Det låter ju bra,,, Men det var en LÖGN. Kanske var det släckt på några ställen, men de skolor vi åkte förbi nyligen hade ett helt gäng tända lampor, samma för kommunhuset. Dessutom var gamla strömbron helt upplyst,,,,och ett knippe träd utanför kommunhuset, hann inte se om 'vinkelbenet' var mörkt, men betvivlar det,,,,
Varför gå ut och säga att man ska delta och sen inte göra det,,,,Grupptryck kanske? Nån som kom med förslaget på nåt möte och ingen ville säga emot för det var en så stor grej??

Tycker det vore bättre om kommunren inte var med över huvud taget i stället för att ljuga sådär.
Tillochmed McDonalds hade släckt ner skyltar och dragit ner på belysningen inne,,,,

Anywho, ska nog knyta mig snart.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0