Ahh, en lugn stund,,,

Ibland missar man att lägga märke till domdär lugna stunderna då man inte behöver göra någonting. En sån har jag nu=)
Dagen har varit jäktig från att jag vaknade i morse till att vi kom hem för en stund sen. För det första väcktes jag av bemanningen som hade jobb åt mig (fick 40 minuter från säng till jobb) För det andra hade jag bara sovit fem timmar ungefär men det får jag skylla mig själv för.
När jag sen ramlade hem så var jag tvungen att vila mig lite innan det var dags för Zannas födelsedagskalas. Hämta mormodern på vägen och sen sätta sig och glufsa kakor och rabarberpaj, gött. Det var trevligt att träffa allt folk igen, dessutom träffade jag morfar Enar för första gången.
För en gångs skull var jag inte Theos privata slav, inte för att jag har nåt emot det, tvärt om men idag var det en flicka där på hela fyra bast! Hon hette Saga men blev kallad 'flickan' av Theo hela tiden, gullit värre=)

På vägen hem plockar vi upp Mathe och väl hemma så blir jag tvungen att telefonera med morsan ett tag, har lite trubbel med vem som ska köra på lördag, men det löser sig nog.
Sen märker jag det, det värsta jag vet! Tamtam taaam (ljudeffekt):
Disken stinker,,, Hatar när det luktar gamla sopor eller mögel,,,ruttna grönsaker och jäsande matrester,,, Blä!
Blev att ställa sig med disken då, två überfulla diskställ och en fullproppad bestickkorg.
Det är precis att mina fingertoppar börjar släta ut sig nu,,, men det är rent och skönt. Och luktar gott=)

Ligger faktiskt i sängen och skriver för stunden, slappt? Jovisst! ;P
Ska kolla lite på nätet nu, och softa!

@}-,--

Ps. Zandra, hoppas att ni hade en trevlig kväll, Emma och Roger satt i soffan och ville spela kort och käka pizza när jag kom hem, och vem säger nej till det? Men vi ses ju på nummer 28. =P Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hehe ja jag hade nog inte heller sagt nej till d :)



Ja för fan, 28:an e spikad! :) :)



D där med disken lät ju underbart, känner igen d på ngt sätt:)

Jag skjuter alltid upp disken så länge d går, men när d börjar stinka röv så har man ju inget val:/



Haft en bra helg? :) KRam

2009-05-24 @ 13:35:55
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0