Åsanisse!

Åsanisse började nu på morgonen, tycker sjukt mycke om dom filmerna=) En krutgubbe med humor, klassiskt!

Vi bestämde oss för att gå upp tidigt i dag, tror det var för att vi skulle vända tillbaka dygnet. Var faktiskt uppe redan vid sju, men då hade vi dragit oss en stund. Hade det inte varit en sån bas-sak som alla klarar skulle jag nästan vara riktigt stolt över mig själv=) men det är att gå lite långt,,,

På jobbet i dag ska jag höra om vikarierna får använda gymmet, eller om det bara är den ordinarie personalen,,, Fast i första hand är det ju pensionärerna som har rehab. där. Men peronalen får också utnyttja det när det inte är inbokat några pass, kan ju lika gärna höra.

Har ansökt till distans på matteB, det skulle ta ett par veckor att 'processera' men tror att det inte ska va några problem att få vara med=) Det svåra är ju att klara av det, matte är ju lite svårt på det sättet att det bara finns ett rätt svar, ingen diskussion. Kanske inte idealt att läsa på distans, men om det kniper kan jag ju alltid höra med farsan. Han sa att han kunde försöka hjälpa så gott han kunde.
Utbildning är lite av en soft spot för honom=)

Nä, dags för lite mer kaffe. Hoppas att jag får en trevlig dag! -tack=)

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0