Dagen börjar,,,,nu!

Har suttit en bra stund nu vid datorn och försökt förstå detdär med matematik, dom som känner mig vet vid dethär laget att det inte är min starka sida,,,
Vi får se hur det går, men jag tror det blir bättre när boken kommer och man kan räkna med lite fler uppgifter och eventuellt fler förklaringsvinklar..I hope...
Blev vättskrämd förut, ett mail hade ramlat in där det stod att jag inte hade lämnat in en redovisningsuppgift. Shit, vad har jag missat nu?
Sen hittade jag den på distans-sidan,
'Efter kapitel tre ska en redovisningsuppgift lämnas in, ladda ner länken här:'
Hmm, jag har ju bara hållt på i tre dagar och inte kommit in i kapitel två än, ska heller inte ha gjort det enligt planeringen, så det var visst ingen fara.

Kom på att jag saknar en linjal med, blir att inhandla en imorrn kanske, annars funkar ju ett dubbelvikt papper bra om man bara ska ha ett rakt sträck,,,,

I kväll ska det inte ens tänkas på siffror eller grafer, för vi ska käka tacos hos Zandra och Jerry. Göttigött=)
(med eller utan färs,,,hehe)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Muhammed

Haha :) Det blir med köttfärs:) :)

2009-05-28 @ 16:30:29
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0