Det verkar inte komma tillbaka,,,

Har gått en dag nu kanske och min förlorade vecka är fortfarande borta,,,

I går hade jag tänkt lägga upp lite bilder från eftermiddagen ute hos Rogers farsa och Irja, men blev så distraherad av att bloggen bråkade så jag kom inte ens för mig att skriva ett inlägg! =)

Bilderna är kvar i kameran och snart ska jag ner till tvättstugan och fixa med tvätten, så jag får göra det senare.

Fick mitt lösen till Kommunals a-kassa i dag, var tvungen att kolla fort som bara den, men där stod det inte mycke,,, Bara att dom hade fått in mina papper den 4:e maj, jag antar att jag är för snabb=)

Återkommer som sagt senare!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0