Fan för internet

Ingenting funkar som det ska. Ena stunden funkar allt, skulle kunna surfa på toa om jag hade lust, men sen funkar bara msn men inte internet, blir olika resultat på diagnostiken hela tiden... *blir inte klok* Jo, just det, sen funkar inget. INGET!!!!
Så nu är jag inte trådlös längre, igen. Nätverkskabel=i datorn.

Ser en sväng på film nu, men jag har sett den förr så jag slötittar mest.
Väntar.

Klippte håret lite förut, går ju med trimmern numera=) Jag tror att allt hårklipp blev bortstädat, men om jag missat nåt så lär jag nog hitta det med fotsulan. Små, vassa hårstrån som letar sig in i min hud under foten och åsamkar mig enorm smärta,,, svåra att se är dom också, och rätt så löjligt=)

Borde nog ligga i sängen nu. Äh, sova kan man göra när man är gammal.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0