Idag såg jag en björn!

Nää, ingen riktig, men en grymt FET labrador,,,Topsy:



Kanske skulle förklara,,,
Ewa (Rogers mamma) åker till sin kompis Pia för att titta till Topsy.
Topsy är hos Pia då hennes ägare (Pias sambos ex-fru) är utomlands.
Jag ringde å fråga om vi kunde komma förbi på en kopp kaffe och då sa Ewa att vi kunde komma förbi när hon var hos Topsy, så kunde vi sitta ute å dricka kaffe i solen=)
Hoppas att det inte blev för rörigt, hehe...

Anywho,,,
Imorrn ska jag göra rabarberpaj=) Ska bli så otroligt gött! jumjum,,,




Undrar när räkningarna börjar rulla in, vet ju att min lön bara är för 18,5 timmar,,, not much med andra ord :(
Å det är inte säkert att jag får nåt från A-kassan heller, eftersom jag inte riktigt fått ihop 80 timmar i månaden i ett halvår,,, Spänningen är olidlig!

Men, jag har hälsan, mat för dagen och mysfaktor på topp=) Dessutom tittar ju solen förbi då och då,,,, why complain :/

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna

Sötnosen ju!:)

2009-05-13 @ 23:51:40
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0