Inte mycke kvar av dagen

I dag har jag arbetat, kanske inte så mycket med kroppen då det ställe jag var på i dag inte har så många 'tunga' pensionärer. Men mitt huvud har fått sig en riktig omgång under dagen. Många diskussioner och vänskapliga debatter om alltifrån plasthanskar kontra miljö till finanskris kontra utbildning.
Kan ärligt säga att jag är ganska trött i min tankeboll!
Jag var även ute på 'nätet' och uppdaterade mig om den politiska debatten och den nya rapporten som Globaliseringsrådet har sammanställt. Många saker har jag att fundera på innan jag tar ställning.
Borde nog även fördjupa mig i EU-valet som blir av snart.

Den senaste tiden har jag närtan upplevt ett intelektuellt vakuum och känner att jag måste ge min hjärna lite mat!

Jag tror att jag ska börja med att kolla om mitt konto hos Daily Telegraph fortfarande är aktivt, inte för att det står så mycke om svensk politik där, men endå.
Jag vill ha nån som har en åsikt att diskutera med!! *Nerd* Men först måste jag bilda min egen,,,

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0