Segaste måndagen i sta'n...

Fast, det förstås, är ju samma måndag överallt...
Den eviga frågan och det ständiga gisslet är ju; vadfan ska man äta idag?? Fantasin harr sprungit och gömt sig,,, Falukorv,,,, med vad? Eller...?

Idag har jag satt på mg ett ansikte,,, brukar inte fixa mig så ofta, men var nästan tvungen att få tiden att gå, och då är det ju ett sätt att pigga upp sig lite.
Ska väl ner till affären snart, ciggen är slut. Regnet med har jag märkt, fan vad det öste förut! Men fågelskiten på balkongrutan försvann ju så det är ju inte all bad med ösregn=)

Näni, orkar inte tänka mer, så jag drar. Bye!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna

Haha, då blir de inte bättre om jag säger att jag ska börja träna mer hemma?;P

2009-05-18 @ 14:44:49
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0