Sjung om studentens,,,

Nä, har redan tagit studenten ju! Men det var inte det perfekta betyget man hade med sig hem, så det håller jag på att fixa just nu=P
Min MatteB-kurs har börjat! Eller, jag började idag, kursen började igår. Det hade blivit något knas med e-postadresser och sånt men idag fick jag logga in för första gången.
Kursen var på tre veckor och inte fyra som jag trodde, och eftersom jag blev lite sen redan från start så beställde jag min bok först idag, men dom verkar vara förstående och kunde tänka sig att ge mig lite längre tid=) Jag har redan fått iväg fyra 'avsnittsdiagnoser' av fyrtio, tycker jag är bra utan bok. Om man slår ut det så blir jag klar med dom om tio dagar, sen kursprov och sånt,,, fan, hinner nog endå=)
Hurra för mig!!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0