Trädgårdsmästar'n

I dag sådde jag mina frön, hoppas att dom tar sig,,, vill ju att det blir nåt av ansträngningarna =P
Hittade även ännu ett land, en liten hörnrabatt som ingen hade berättat för mig att den ens existerade, eller kanske och jag hade glömt,,,
Anywo, den lilla rabatten befriades från sina bojor (läs ogräs och mossa), Fem lass med skottkärran blev det och jag kände att jag arbetat med kroppen. Tror att jag ska sätta en krusbärsbuske där och rabarber. Har även planer på ett grönsaksland med potäter, kålrot, gräslök, purjolök och kanske nåt mer,,,dill? Men det blir nog bättre nästa år, är ju lite sent ute,,, Ingen färskpotatis till midsommar i år =(

Fick reda på att jag börjar jobba på schema från den 22:a juni, lite mer info i alla fall, men inte tillräckligt. Vill veta mer NU! Hur många procent??? Vilket schema?
Kommunen är fan snabbast av dom alla,,,not.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: nu har det blivit en diskution, hade bara inte hunnit godkänna alla komentarer igår, fick ås många samtidigt ;)

2009-05-20 @ 12:15:08
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0