Var är grovsopscontainern??

I dag är det den 13:e maj.
Enligt vad Platen har informerat så skulle en container stå till vårat förfogande idag, eftersom dom har tagit bort grovsopshuset. Men, inget. Har kikat hela dagen på båda parkeringarna,,,
Vill bli av med all skit nu ju!

Min digitalkamera beter sig lustigt, den dör hela tiden fast batteriet är fullt. Borde nog lämna den till proffsen. Doktorn...

Hehe, gissa vad mitt födointag har bestått av,,, Rabarberpaj=) Ingen frukost och paj till lunch,,,,bad.

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Pussy cat

Haha ja visst var den frågan svår:)



Kul att läsa att d inte bara e jag som skippar frukostar:P

Mår så jävla illa när jag äter på morgonen..



www.zandrabeautiful.blogg.se

2009-05-13 @ 14:11:20
URL: http://zandrabeautiful.blogg.se/
Postat av: emma

brukar inte grovsoppor vara på eftermiddagen efter 16??

2009-05-13 @ 22:48:37
URL: http://emmmahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0