Hets

Julen är här, la lala lalalala....

Jag var på stan med morsan idag, skulle kolla skor till henne och sen lite julklappar, såklart.
Härrejäklar vad folk handlar prylar! Barnleksaker, vuxenleksaker, kläder, heminredning,,,, I could go on and on and on,,,,
Nu säger jag STOPP!
Det jag konsumerar har tillverkats någonstans, fraktats därifrån och landat i en butik nära mig,,,En kedja av händelser som säkert är helt miljövidrig....
Det är meningen att jag ska köpa det och slå in det och ge bort det och sen hamnar det i en hög någonstans,,, bortglömt. Sällan eller aldrig använt,,,

Okej, mycke tjat om sånt här, men läs inte om ni inte vill.
Baj, baj.

Kommentarer
Postat av: ingridcarlsson

och julen är inte här på länge än - det är bara om du ska sticka julklappar till mig och syskonbarn, som du behöver börja NUUUU

2009-11-19 @ 20:44:47
URL: http://www.s-info.se/ingrid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0