Måste vara det roligaste jag läst!

På riktigt, riktigt länge;

Kolmården har fått tillökning, det är ju roligt men inte så hysteriskt roligt, det kommer här:

I en notis i Dagens motalatidning:
NORRKÖPING. På onsdagseftermiddagen föddes en liten noshörningskalv i Kolmårdens djurpark. Kalven väger 70 kilo och mår liksom mamman bra.
-Det är extra positivt att det blev en kalv, de flesta noshörningsungar som föds i fångenskap är tjurar, säger djurvårdaren Andreas Levenstam till TV4 Nyheterna Norrköping.

Såg ni? Hur kul som helst! Om jag var reportern från TV4 Norrköping skulle jag smälla av, sen skulle jag med allvarligt ansikte fråga;
Jadu, Andreas, vad hade du väntat dig? En kattunge?

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0