Blir det en högvinst imorrn??

Jag skulle verkligen behöva lite kulor från oväntat håll nu. Dom pengar som jag vet snart ramlar ner på kontot är öronmärkta, paxade.

Installationsavgift på telefonen,
Försäkringsmiss på bilar,
Avbetalningar,
Vanliga försäkringar,
Vanlig telefonräkning,
Mat för dagen...

Om Motalas hemliga lottovinnare läser detta; Skänk en slant till dom unga, arbetslösa i kommunen. Hör med platen eller nån och kolla om du skulle kunna stå för en månadshyra för personer under 25 eller nåt=) Bara ett tips,,,

Shit, tio miljoner hörrni,,,, Vad skulle man göra för dom pengarna,,,



I morrn ska Ewas bil åka till doktorn med mig, får se vad domen blir...
Hoppas bara det inte blir påbackning om avgasvärdena, jag är så trött på sånna fel=(

Hehe, men vafan, om jag vann tio mille så skulle jag nog köpa en ny åklåda till henne om det behövdes;)

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Henke

jag har hört att det är felformulerat i boken.. (liftarens guide till galaxen)

svaret på livets gåta är 42 men när datorn sen ska lista ut frågan så säge rhan 8x6 =S rätta mej om jag har fel.



shave a nice day

2009-10-20 @ 20:36:57
URL: http://breikus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0