Morgonstund,,,har stålull i halsen,,,!?

Jupp, innan åtta var jag uppe, men inte för att jag var pigg utan för att jag var tvungen så att säga,,,
Aja, när man väl var uppe så vore det ju dumt att lägga sig igen, eller?
Jag stövlade ut i köket för att göra lite honungsvatten, aningens problem med att svälja skvallrar om en förkylning på G, och visst var det så. Snörvlar för fullt här, typat.
Jag har inte tid att vara sjuker, har ju tillockmed ett bokat pass på fredagen och en släktsammankomst på lördagen,,,

Var la jag mina vitaminer??

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Henke

hehe, jag visste inte att den boken kunde vara så djup =P har lite svårt o resonera sådär.. står det att meningen me livet är 42, så är meningen me livet 42. hehe X-D

2009-10-24 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0