Morsning^^

Sitter i köket och dricker en kopp kaffe, det var länge sedan jag bryggde bara till mig, men vad gör man inte när man är kaffesugen och ensam?
Roger är på sin praktik som han har varit på sen i måndags. Tanken är att han ska vara där året ut och sen in på grävmaskinistutbildningen (långt ord) till januari. Skönt att få honom ur huset,,,, Nä, så illa är det inte.
I snart ett år har han varit hemma, men jag har jobbat då och då så det är rätt så lungt för min del. Att han är trött på att vara hemma är mer förståeligt. (kan man säga förståeligt???) Anywho,,,,

Jag ska till Af i dag på möte vid etthugget. Där ska vi snacka om en handlingsplan och sånt. Är jag peppad? Njae, men vafan, kan väl inte skada.
Sen i kväll ska jag jobba en skvätt. Från halv fem till kvart över nio. Det betyder i försäkringskassans värld att jag jobbar i en halvtimme...= 7.5 timmar i ersättning och 4.75 timmar i lön=) Med min lilla dagpenning så är kvällsjobb mer än välkomna!

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0