Spänd av förväntan

Imorgon ska jag och många andra på personalmöte med bemanningen. Det är många saker som jag hoppas ska tas upp, varfan våra LAS-dagar tog vägen till exempel. Eller hur dom kan förvänta sig att man ska klara sig på några tusenlappar varje månad,,,
Men det kommer nog bara vara om svininfluensan, repetition av förra mötet och det vanliga 'Ni svarar inte på mornarna!'
Vi får se, men om det inte snackas om något jag vill snacka om så ska jag nog ta upp det. Jupp.

Sen får jag inte glömma att jag ska köpa kattsand åt en vän i nöd=)

Nu väntar sängen, blir nog inga problem att somna när jag idkat trädgårdsarbete halva dan... Natti då.

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0