Å jag som trodde det var måndag....

Men det är nog inte konstigt efter min 'bra-dag-start'.
Först vaknar jag på tok för sent. Sen när jag sätter mig för att sortera tvätten som fortfarande är fuktig efter kvällens tvättstugta (trasig torktumlare) så märker jag att det är hål i kläderna! Små jäkla hål efter trumman i maskinen. Apförbannad ringer jag till bovärden så att han kan se eländet.
Jag ska samla ihop dom trasiga kläderna och höra av mig imorrn så att han kan visa sin chef, fan om dom inte ersätter mig på en gång.

Sen hade jag ett jävla göra med comhem, inte det att dom inte går att diskutera med, dom kopplar ju för fan bort mig efter 15 minuters kötid, TVÅ gånger!!!!! Sen när jag ska prova igen senare så har dom stängt den förbannade kundtjänsten! Helt jävla underbart!

Nu sitter jag här och känner att det blir träningsvärk imorrn, på kvällen har det wiiats med Martin och Sofie. Jag tror nog att jag får erkänna mig besegrad i baseboll,,, men jag är fortfarande född 86! =P

En fika på stan med Henke blev det med i eftermiddags också, har inte setts på flera år. Han var sig lik, sen träffade vi lite andra bekanta från högstadietiden med, kan nog bli en kul återträff om några år=)

Okej, det har hänt andra grejjer med, men vem är intresserad av alla detaljer i mitt liv lixom? Äh, rundar väl av här, baj, baj

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Var det min kusin Henke du träffade? :D

2009-09-09 @ 06:47:57
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0