Hello friends and foes ;)

Ikväll är jag glad, och arg.
Glad för att det kanske är slutmekat med min bil om den klarar besiktningen imorrn (hoppas, hoppas)
Arg för att jag måste bråka med idiotiska elbolag imorrn, får se hur det går. Elbolag är ju inte direkt kända för att vara smidiga,,,

Fan, igår var en riktig flytt-dag, först kånkade vi på mina päron från ett hus på gården till ett annat:) Sen bar det iväg till Norrköping för att omlokalisera Rogers lillebror Jimmy. Allt som allt var vi klara vid halv åtta/åtta, sen blev det pizza med Mathe (som hade varit behjälplig i Norrköping) och Elin som snart ska operera knät (hoppas det går bra! Håller en tumme!)

Var det nån mer än jag som såg på Octomom igår?
Jag såg inte hela dokumentären utan mest snuttar här och där, men jisses! Där kan man lungt säga att nån har behov av att vara extrem, en stor fjortis enligt mitt tycke. Det handlar inte om att hon har en massa barn, men sakerna som kommer ut när hon öppnar munnen "I guess you could say that my mom helped me out alot" Härregud, vad annars kan man kalla det när hon får bo hemma med sex ungar??
Tacka din mamma innan du säger nåt annat din övervuxna tonåring!
Shit!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-09-02 @ 23:01:06
Postat av: Elin

Tack gumman jag hoppas det blir snart.

så jag kan vara bärhjälp när ni ska flytta:)

kram på dig

2009-09-02 @ 23:02:08
Postat av: Katja

SV: Tack tack :) HOppas att allt är bra med dig!

2009-09-03 @ 10:04:12
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Jag har oxå såna problem men jag ser inga fläckar alls med denna. Bad även Dennis kolla men han hittade inga heller hehe.

2009-09-03 @ 10:31:50
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0