Ny vecka, nya tag

Jag har precis packat ner tre lådor från köket, det var normalstora flyttlådor, dom väger normalmycket,,,men det märks inte direkt att det försvunnit något! Jodå, om man öppnar skåp och så, men det var ett litet antiklimax när jag insåg att jag lixom packat i hemlighet....

Efter jobbet i lördags blev det IKEA, aningen stressigt i början, men sen gick det bra. Utan listan får man handla ur minnet, det funkade det med=)
Lite synd bara att inget blev monterat, men extra kul sen när man väl flyttar. Blir förresten ingen tidigare flytt, vi får vänta till månadsskiftet... Fast, då hinner jag ju packa i lugn och ro, alltid nåt.

Sen har jag fått höra glädjande nyheter!
Jag önskar er lycka till och Grattis än en gång!!!

@}-,--

Kommentarer
Postat av: Zanna mamma till Theo

vem är de som har fått glädjande nyheter?

2009-09-07 @ 17:59:09
URL: http://theospappamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0