Nyss hemkommen från en kortkväll (natt?)

Jodå, dagen fick avslutas med ett par tre partier kort hos Johan och Emmie. Humör på topp och humorn i botten, som det ska vara=)

Annars då?
-Jo Mathias klarade sitt körkort igår, grattis mannen! Självklart var vi tvugna att åka upp till lilla lappland i en 'överraskningskaravan'. Det var nämligen så att varken hans mor eller 'plastpappa' hade nån aning om nånting=P
Vi lånade en bil av mina kära föräldrar så att vi kunde åka varsin. Lite som en kul grej. Väl där blev det glada miner såklart.
Min lilla tvålkopp fick sig en ny lambdasond och ett oljebyte, får inte det ner Hc-värdet så vet jag fan inte...

I förmiddags ringde mah bitch från bemanningen och frågade om jag ville ta ett pass på ett nytt ställe. ?. Tydligen vill inte enhetschefen punga ut med introduktioner utan tycker att vi liksom bara ska 'hoppa i' och kunna allt från början. Tur att jag inte var medicinansvarig, hade nog sagt ifrån då. Hur ska virriga jag kunna hålla reda på vem som är vem när man inte träffat människorna innan?
Nu gick det bra alltihop och jag har fått ett nytt ställe=) yeay! (vågen,,,)

Sen har vi varit och besiktigat audin, det gick bra förutom ett bakhjulslager, som förövrigt är billigare än till min bil, men det kanske bara behöver spännas. Kunde vara värre.

Nu väntar en dusch och sängen, tydligen ska jag klippa gräs imorrn? Why?

@}-,--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0