Hejhej,,,,hemskt mycket hej!

Dax för en uppdatering eller 'snabbrepris'.
Vi tar 'bidragen' i tur och ordning... Haha

Jag har denna vecka lyckats närvara på ett av mötena på arbetsföemedlingen. Det var planerat att jag skulle vara på tre... Men jobbet kom imellan =) Jag lider inte av det, eller vad tror ni? Slippa 'vuxendagis'.

Jag har ont i min axel!
Ajajaj, knepig värk som bara kommer när jag gör lätta rörelser,,, Tar jag i för kung (grattis i förskott) och fosterland så märks det knappt att jag har ont,,,
Knakar gör det med,,, Föyj och blä.

I tisdags var jag hos Rickard och Ela. O vad spännande det var. Leia, Rottweiler levererade 12 små sötisar på utsatt datum. Så otroligt duktig! Färskaste valparna jag sett, hehe. Senare på eftermiddagen blev det tacos, gött värre =)

Vadmer? Jo! Min sambo lyckades med C-teorin i går! (onsdag) Så jäkla gött säger jag bara! Underbart. Jag blev så glad!!!

Det var väl alla viktiga happenings i mitt lilla liv,,, Eller,,, Jag var ju faktiskt på stan i måndags med Emma och Emmie. Alice med förstås. Gullunge...


@}-,--




Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Tackar ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0